معرفی محصولات شرکت آپاسای داده سیستم در پانزدهمین نمایشگاه رسانه های نوین سازمان صدا و سیما

 در این نمایشگاه که با حضور پرشور شرکت های داخلی فعال در حوزه برود کست برگزار شد، شرکت آپاسای امسال با معرفی محصولات جدید خود و همچنین نسخه های جدید از محصولات قبلی خود بسیار پربار ظاهر گردید.

شرکت آپاسای با رصد پیوسته نیازهای شبکه های سازمان صدا و سیما و با رویکرد گره گشایی از چالش های روز سازمان صدا و سیما ، امسال دو محصول بسیار جذاب CG و پلی اوت چند کاناله خود را در حوزه وب ارائه نمود. با توجه به اینکه نمونه داخلی این محصول در بستر وب با قابلیت های گسترده نرم افزار آپاسای تا به حال ارائه نشده بود، ارائه این محصول با استقبال گسترده علاقه مندان و مدیران فنی سازمان صدا و سیما مواجه گردید.

در حاشیه دیدارهای مدیران فنی سازمان صدا و سیما، شرکت آپاسای افتخار میزبانی از جناب آقای مهندس علیدادی معاونت محترم فنی سازمان صدا و سیما را داشت. آقای ماسوری مدیر عامل شرکت آپاسای به معرفی محصولات جدید خود به ایشان با جرئیات کامل پرداخت. جناب آقای مهندس علیدادی ضمن ابراز علاقه به همکاری سازمان صدا و سیما با شرکت آپاسای، از شرکت آپاسای دعوت به عمل آوردند تا دمویی از محصولات خود را در آینده ای نه چندان دور در اختیار بخش های فنی شبکه های مختلف سازمان صدا و سیما قرار دهند تا در صورت کسب رضایت مدیران و کارشناسان فنی سازمان صدا و سیما، از محصولات شرکت آپاسای داده سیستم در بخش های مختلف سازمان صدا و سیما استفاده به عمل آید.

 

در حاشیه جذاب دیگری از  دیدارهای علاقه مندان، شرکت آپاسای افتخار میزبانی از جناب آقای دیوید کراوفورد یکی از مدیران اجرایی کنفرانس IBC را نیز داشته و با معرفی محصولات خود به ایشان موجبات تحسین این مدیر ارشد در حوزه برودکست را به همراه داشت.

 


تعداد بازدید: 6070 نفر